שאיבות ביוב במעלה אדומים
נובמבר 1, 2018
האם אתם צריכים שירותי ביוב מקצועיים?
ינואר 6, 2020
הצג הכל

בתים ישנם שנבנו לפני עשרים שנה ויותר, מצריכים פעמים רבות שיפור תשתיות, כמו גם שבעלי הבתים חשוב שידעו כיצד הם יכולים לבצע תחזוקה נכונה של התשתיות על מנת שאלה יאריכו חיים.

כיום כדי לנהל אורח חיים נוח ופעיל, רצוי שהמים שעוברים במבנה יהיו נקיים, יזרמו במידה טובה, כמו גם יהיו חמים וישמרו על הפעילות הרצופה במבנה. אז כיצד אפשר לשפר את תשתיות המים ולשמור עליהן? כמה טיפים טובים בהמשך. 

אם אתם גרים בבית ישן אך אתם רוצים לשפר את תשתיות המים, לשמור על מים זורמים, על מרזבים עובדים, כמו גם צינורות חזקים שאינם מתקלקלים –  חשוב כי תבצעו כמה וכמה פעולות חשובות כגון:

בניית תעלות ניקוז מפלסטיק – שימו לב כי אתם יכולים לשפר מאד את פעילות המים במנה על ידי בניית תעלות ניקוז מפלסטיק. כיום באמצעות המומחים בתחום, אפשר לנקז מים מכל מקום במבנה בצורה יעילה, ללא הכבדה על המבנה, תוך שתעלות מסוג זה מתאימות לניקוז מי גשם, ניקוז מי בריכה, ניקוז מים מחניונים ועוד.

טיפול בתקלות בביוב – נסו לטפל כמה שיותר מהר בבעיות שישנן בביוב, וזאת על ידי  שירות  משאית ביובית אשר עוזרת לנקות את הביוב, כמו גם לשאוב לכלוכים קשים בביוב שיכולים להוביל לסתימות, דליפות ותקלות במערכות המים. באמצעות משאית ביובית ניתן לטפל גם בתקלות עכשוויות אשר מפריעות לאורח החיים וניתן לטפל בביוב באופן כללי ובכך להקנות למערכות המים פעולה רציפה ואיכותית יותר.

שמרו על הברזים בחורף  – שמרו על מערכות הברזים והאינסטלציה בחורף. לפני סופות חזקות וקור עז פתחו את המים לכמה דקות ארוכות, כאשר אתם מותרים זרזיף של מים שיוצאו מהברזים למניעת פיצוץ בצנרות. בכך תוכלו לחסוך לעצמכם הוצאות של שירותי אינסטלציה יקרים.

בדקו את האיטום – כי למנוע לחות במבנה, עובש ושאר תקלות, נסו לבדוק האם איטום של המבנה תקין. במידה ואיטום הגג או במבנה עצמו אינו תקין, פנו אל חברות שיפוצים המבצעות עבודות איטום בגובה.

לסיכום, שמירה על מערכות אינסטלציה, שימוש בשירותים של אנשי מקצוע, כמו גם בניית תעלות ניקוז מפלסטיק –  כולם ואחרים יסייעו לכם לשמור על איכות חיים גבוהה ולשמור על מערכות האינסטלציה שלכם, תקינות.

 

 

שינוי גודל פונט
ניגודיות